Consums per edificis en la UA

La Universitat d'Alacant desenvolupa una política d'eficiència energètica per a reduir el consum energètic i augmentar l'estalvi. Els usuaris tenim el compromís de col·laborar amb aquests objectius i per a açò és necessari conèixer l'evolució de determinats consums que tots usem, com la llum, l'aigua o el gas.

En els següents enllaços es pot accedir a la informació dels consums més importants que suporta la UA.

Us convidem a analitzar aquestes dades i ens ajudeu a reduir-les amb criteris d'eficiència i racionalització del seu ús

Consells per a estalviar energia mentre treballes

Consells de l'Oficina Ecocampus:

Consells per a la minimització del consum d'aigua

Consells per a la minimització del consum elèctric

Servei d'Infraestructures i Serveis

Alacant (Spain)