ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Octubre, 2015

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Octubre, 2015
  • Dimecres, 28
  • CLUB SOCIAL I

COMENTARIS SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE RESTAURACIÓ EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La Universitat d'Alacant explica en el seu Campus amb 6 cafeterias/restaurants i totes elles estan equipades amb cuines i un altre equipament per a oferir una restauració d'elaboració pròpia. L'oferta gastronòmica que ofereixen (menús) en cap cas està elaborada fora de les seues instal·lacions (el que es denomina menjar de catering).

El menjar que ofereixen compta amb una àmplia oferta de plats tradicionals i de menjar saludable.

Com ocorre en qualsevol ciutat, l'oferta varia d'unes cafeteries a unes altres i els usuaris tenen la llibertat de triar aquella que millor s'adecua als seus interessos.

És absolutament incert que vaja a desaparèixer de la UA el menjar "casolà" posat que les empreses de restauració que ara mateix presten els seus serveis en la Universitat d'Alacant i les que vagen a iniciar la seua activitat mantenen el compromís que ha marcat la UA d'oferir menús saludables, utilització de productes de temporada i respectant una dieta equilibrada, utilitzant productes i matèries de primer ordre.

Les concessions de totes les cafeteries de la Universitat d'Alacant es renoven de forma periòdica sense excepció, i estan sotmeses a la Llei de Contractació del Sector Públic. Aquesta llei exclou la possibilitat de valorar l'experiència o els anys en els quals hagen prestat serveis les empreses, i per tant els projectes d'explotació i les ofertes econòmiques són valorades en funció de la documentació que les empreses presenten d'acord amb els criteris que es publiquen en els plecs. La Universitat d'Alacant ha de preservar els principis de la contractació pública: publicitat, igualtat i concurrència.

• Dimecres, 14
  • gas

Substitució de les enfriadoras i unitats partides que utilitzen refrigerant R-22 en l'edifici de la Facultat d'Econòmiques de la Universitat d'Alacant

DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: El 9 de novembre de 2015, fins a les 14:00 hores en el Registre General de la Universitat d'Alacant. (Publicat en la Plataforma de Contractació de l'Estat, el 13.10.2015)